Fuck you all

Det har skrivits mycket i bokeningenfårtitta i på sistone ... Det stör mig så otroligt mycket att jag helt plötsligt bryr mig. Och det stör min kreativitet! Det blir som en plugg, kreativiteten kommer inte förbi den. Jag bryr mig om du tycker att jag är dryg eller att jag är dålig. Och jag bryr mig om hur folk ser mig. För första gången. I vuxen ålder då. Vet inte hur jag ska vända på det bara. Peka lite finger och säga -fuck fuck fuck. Fuck you and you. Not you though.
 Mmm. Ungefär vad jag behöver. Jag måste försöka hitta tillbaka till mitt "jag-bryr-mig-inte-vad-du-tycker-tänk". Ja jag kanske är otrevlig som sådan, men min kreativitet dör ut av era åsikter. Jag dör. Och nu när jag tänker på det så är det ju det jag gör nu, inte bryr mig. Spy lite galla. hitta tillbaka. 
- Så fuck fuck fuck. Fuck you and you. Not you though. Oh, yeah. You too actually.
najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0