Sten som hård

inte så värst idag. Sov i princip ingenting i natt. Det är tungt att vara djup i själen, speciellt för huvudet. Önskar att jag kunde vara lite mer "luftig" där uppe ibland. Det skulle kännas befriande. Tror inte att jag är gjord för det här, årtalet, staden... Mitt inre passar inte in känner jag rätt ofta. Jag röker egentligen, helst inne. Gärna vid frukostbordet. Jag skriver långa texter om mina mörka minnen och har glasögon tjocka som glasbottnar. Jag sover på en madrass, för jag bryr mig egentligen inte om materiella ting. Har inga möbler i princip, mest bara en massa böcker och tavlor. Och musik. Jag skriver krönikor till en tidning som ingen läser och jag dricker rödvin uppe på ett berg, barfota. Borstar håret gör jag helst inte alls. Vilket jävla flum. Jag i ett nötskal.
Tung dag idag. Ensamt. Ångestfyllt. Ensamt. Inte så jävla hårt att blotta sig så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0