Perspektiv

Tror jag driver mig själv till vansinne! Emellanåt kan jag tycka det är rätt skönt att hamna i mina filosofiska perioder, min kreativitet ökar avsevärt då. Däremot tar det mycket på krafterna och det är inte så värst många i min omgivning som förstår sig på mig... Jag talar oftast i gåtor och ifrågasätter så gott som allting. Jag har även en tendens att lyssna på riktigt dålig musik i samband med detta. Men det ger mig bra perspektiv på saker och ting.
Sitter å funderar på om jag ska låta mig själv vara kvar i bubblan eller om jag ska spräcka den. Djupt va!?
Jag kanske borde tillåta mig vara kvar den här gången, bara för att se vad som händer. Nej nu ska jag sluta öppna upp mig så här, annars kanske jag börjar få kommentarer om jag tagit mina mediciner som jag borde. Puss tja!

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Du är inget annat än normal. Skillnaden är bara att du vågar säga vad dem flesta bara tänker. Alla de där tankarna som rör sig, som egentligen bara "ska" bearbetas i det tysta.



Lite som mig :)

2010-03-15 @ 11:21:14
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0