Kreativitetsmongo

När jag vaknade så insåg jag rätt snabbt att jag var där igen. I bubblan. Det är okej, men inte idag! Har en skoluppgift som ska vara inlämnad om ungefär 5 timmar och jag kan inte komma ur skiten! Det är svårt att koncentrera sig på uppgiften när man lyssnar på tung musik och har tusen bilder i huvudet som vill ner i ritblocket ... Det är svårt att vara i min närhet när jag är sån här, jag blir så tankspridd. En del får uppfattningen att jag skulle vara deprimerad. Men det är helt tvärt om. Det är fan underbart. Jag måste sluta analysera, speciellt mig själv. Speciellt här. Läs inte. Bra, tack.

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Buble-truble

2010-03-24 @ 12:37:13
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0